Правила поведінки в їдальні
Анкета 1. Перед тим, як сісти за стіл ти: а) миєш руки; б) витираєш руки; в) миєш і витираєш руки. 2. В їдальню треба заходити: а) спокійно; б) бігти; в) штовхатися. 3. В їдальні треба сидіти: а) на місті, яке займеш; б)де заманеться; в) на постійному місті. 4. За столом можна: а) розмовляти; б) сидіти рівно і спокійно; в) сміятися. 5. Під час прийому їжі: а) можна обговорити меню; б) можна кричати; в) не розмовляти. 6. Коли ти їсиш, то: а) не граєшся хлібом: б) розмовляєш; в) гойдаєшся на стільчику. 7. Після прийому їжі: а) швиденько виходиш з їдальні; б) прибираєш посуд за собою; в) дякуєш кухарям. Правила поведінки на перерві Анкета 1. Під час перерви ти: а) бігаєш; б) граєшся у спокійні ігри; в) кричиш. 2. В коридорі треба поводитись: а) спокійно; б) можна бігати; в) можна штовхатися. 3. В класі можна: а) кричати; б) штовхатися; в) гратися у спокійні ігри. 4. Під час перерв треба: а) розмовляти спокійним голосом; б) кричати, щоб всі тебе почули. 5. Розташуй цифри у правильному порядку. На перерві: - п’ю водичку, йду в їдальню (бібліотеку); - йду в туалет (за потребою); - готуюсь до уроку; - граю в спокійні ігри. 6. На перерві: а) можна кидатися різними предметами; б) можна поговорити з другом; в) можна пострибати на сходинках. Правила поведінки на уроках фізкультури Анкета 1. В спортивний зал треба йти: а) в шерензі по одному; б) парами; в) всім гуртом. 2. На уроки фізкультури треба приходити: а) у зручному одязі; б) у шкільній формі; в) в спортивній формі. 2. На спортивні знаряддя: а) можна залазити без дозволу вчителя; б) можна залазити тільки з дозволу вчителя. 3. Під час уроку я: а) чітко виконую всі команди вчителя; б) уважний; в) не уважний. 4. Мені подобаються: а) бігові вправи; б) зарядка; в) ігрові вправи. 5. Мені подобаються вправи: а) з м’ячами; б) з обручами; в) з скакалкою. 6. Після уроку йду в клас: а) в шерензі по одному; б) парами; в) всім гуртом. Правила поведінки на уроках трудового навчання Анкета 1. Роботу розпочинаю: а) коли захочу; б) тільки з дозволу вчителя. 2. Використовувати інструменти можна: а) як захочеться; б) лише за призначенням. 3. Під час роботи можна: а) розмовляти; б) працювати спокійно; в) слухати спокійну музику. 4. Під час роботи потрібно: а) бути уважним; б) давати поради сусіду; в) ходити по класу. 5. Моє робоче місце прибирає: а) сусід по парті ; б) техпрацівниця; в) прибираю сам; г) прибирає вчителька, д) ніхто не прибирає. 6. З правилами користування робочими інструментами: а) знайомить вчитель; б) знайомить сусід по парті; в) ніхто не знайомить. |